Ajándék Nektek

10:09

Wow! Sziasztok! Nemsokára a KittyCat eléri a 4000-es látogatottságot!! Nagyon szépen köszönöm!!! A Blogverseny pedig lezárult, ám még mindig van két kategória. A Legérzelmesebb sztori és a Legjobb íróstílus kategória legjobbjai holnap kerülnek napvilágra! Nagyon nagyon örültem annak, hogy ilyen sok jó blogot olvashattam és láthattam, ezért nemrég elindítottam még egy blogversenyt a Greyness-en. Jelentkezzetek oda is sokan! Szürküljetek! :D
Szomorú voltam, mert legszívesebben mindenkit díjaztam volna valamivel, de sajnos erre nem volt lehetőségem. Most viszont lesz!!! Ez számomra óriási öröm! (És remélem, Nektek is, Drága Olvasóim, ha itt vagytok)

Most készítettem el életem első fejléceit sima formában és PNG-ben is!!! Szerintem nagyon jók lettek, és ezért szeretném veletek őket megosztani. 1 dolog van csupán: Ha szeretnétek BÁRMELYIKET, azt itt komiban jelezzétek majd, adjátok meg az e-mail címeteket, és elküldöm nektek az oldal linkje nélkül, ha kéred, akkor PNG-ben is. Mivel nagyon sok 1D-s oldalt olvastam, és mert én is nagyon imádom a srácokat, róluk készítettem fejlécet. Ha nincs olyan, amilyet szeretnél, vagy neked NEM 1D-s kell, akkor azt is jelezd itt komiban, és én INGYEN készítek neked olyat, amilyet szeretnél. Ez az én ajándékom.
Annyit kérek tőletek, hogy lécci, töltsétek ki a Greyness-en található űrlapot (felső menü/Töltsd ki!), mert avval nagyon sokat segítenétek nekem. Nagyon hálás lennék, és természetesen, aki kitölti, azt majd várja valamilyen meglepetés! :)   xx. Lexx

ÖSSZEHOZZUK MÉG MA A 4000-ET?? LÉÉÉCIIII! <33
Itt vannak tehát a fejlécek:

#1- Harry Styles


#2- Harry Styles2

#3- Liam Payne

#4- Louis Tomlinson
 








#5- Niall Horan










#6- Zayn Malik










Ennyi lenne tehát. ÉLETEM ELSŐ FEJLÉCEI!!! :) Remélem, tetszettek! Puszil mindenkit: Lexx

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images