Az élet megoldotta

0:56

Sziasztok! Először is szeretném elmondani, hogy nagyon-nagyon örülök annak a 7 feliratkozónak! Csodálatos érzés, hogy legalább ennyien olvasnak! :") Nagyon szépen köszönöm! Az oldalmegtekintéseket is. Bizony, hamarosan eléri az oldal a 800-at! Nagyon-nagyon köszönöm! Itt a kövi "naplóbejegyzés", nem is zavarok tovább. Ez eléggé rövid lett, de ne keseredjetek, nemsokára hozom a másikat! Komizni érr, de ha lusták vagytok hozzá, akkor tegyetek meg legalább annyit, hogy a "Like" vagy a "Dislike" gombra rányomtok! Köszii! <33 xx. Lexx

március 15. 11:23, matek
ISTENEM ISTENEM ISTENEM ISTENEM ISTENEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh, édes ISTENEM! Ez életem legjobb napja. Gondolkodtam és nem jutottam semmire, hogy kérjem meg Bent, hogy írjon a barátságfüzetembe. Már nem kell rajta gondolkodnom. Az élet megoldotta! A padtársának adtam oda a füzetet, ezért Ő is látta. Erre odajött hozzám:
- Én is írhatok bele? Én is a barátod vagyok, nem? - mosolygott.
HÁT MÉG SZÉP, hogy a "barátom"vagy! (Na jó, ez még tőlem is hazugság volt, de egyáltalán nem érdekel, mert kitölti a füzetemet!!!!) Nekem persze többet jelent Ő egy barátnál is. <333
 I LOVE YOU! <3
Egyébként idegeskedett is, hogy mikor adom végre oda neki. Most óra elején odavittem neki, és amikor elvette, dobott még egy mosolyt. El sem hiszem... Végre sok mindent megtudok majd! Mit gondol rólam? Mennyire kedvel? Volt-e már szerelmes? Ha nem titok, kibe? Annyira izgulok! Nagyon várom már, hogy visszaadja!
MIKOR LESZ MÁR VÉGE AZ ÓRÁNAK????!!!!! 
Ajjaj, a matektanárom észrevette, hogy nem figyelek! Most elrakom inkább, nehogy délután is be kelljen jönnöm órára!!!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images