Blogverseny - Legjobb helyesírás és Legizgalmasabb sztori kategória

11:18

Sziasztok! Mivel pénteken hajnalban már elhagyom ezt a térképet egy hétig, ezért most még két kategóriában kihirdetem a nyerteseket, és valószínűleg (de nem biztos) még holnap is két kategóriát díjazni fogok. A többi kategóriával sajnos várni kell majd még egy hetet. Ne haragudjatok! Igyekeztem minél gyorsabban hozni a nyerteseket, de a verseny is csak nemrég zárult le, nekem meg el kellett olvassak több mint 20 blogot.
Amint látjátok, ma a Legjobb helyesírással bíró és a Legizgalmasabb sztorival foglalkozó blogokat hirdetem ki. A Legjobb helyesírás kategóriába 4-en jelentkeztetek. Be kell valljam, nagyon féltem, hogy nem lesz jelentkező erre a kategóriába, pedig a nyelvtan az egyik kedvenc tantárgyam. Mégis jelentkeztetek 4-en, így nyertest kellett válasszak. A helyesírásotok jó, alig találtam hibát. A legtöbb, amibe belebotlottam, inkább csak elírás volt. Itt 1 db helyezettünk lett.
A Legizgalmasabb sztori kategória szintén az egyik kedvencem, és igen nagy számmal neveztetek: 11 izgalmas blogot olvastam. Találkoztam elég érdekes fanfictionökkel. Először azt gondoltam magamban: "Hé, ezek miért nem a Legjobb fanfiction kategóriát nézték ki maguknak?", aztán később kellemeset csalódtam ezekben a blogokban. Tényleg megérdemelték ezt a kategóriát. Itt is el kell mondjam, amit szinte az összes kategóriánál elmondtam eddig: EGYIKŐTÖK SEM VESZÍTETT. Akik jelentkeztek, számomra MIND GYŐZTESEK! Nagyon örültem, hogy ezt a 11 blogot elolvashattam. (Szerintem fel is fogok iratkozni rátok.) De komolyan, nagyon sokszor megnevettettetek, vagy éppen megsirattatok engem, de alig vártam, hogy tovább olvashassam a sztoritokat. Rágtam a körmömet, hogy "Jaj, mi lesz most itt?!".
Még egy jó kis élményem volt: Te, Creelien!!! Nem érzed pofátlanságnak, hogy olyan kategóriákat céloztál meg, amikben nagy fölényed van??!! Komolyan nem érzed? Sőt, ráadásul KÉT blogoddal is. Megáll az eszem! :")) Nagyon jól írsz, nagyon bírlak!!! Tudod mit? Menj el egy J.K.Rowling könyvbemutatóra, és alázd porig azt a szent írónőt a te saját történeteddel, te agyament lélek! Gratulálok!
Ebben a kategóriában szintén két első helyezettünk lett, egy második, egy harmadik, és lett egy különdíjasunk is. Íme tehát a Legjobbak:

Legjobb helyesírás: 



Legizgalmasabb sztori:
3. helyezett:

2. helyezett:

1. helyezett:



Különdíjas:
 


 


You Might Also Like

1 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images