Blogverseny - Legszebb fejléc és Legeredetibb sztori kategória

12:19

 Sziasztok! Újabb kategóriát hirdetek ki, ráadásul kettőt! A Legszebb fejléc kategóriába csak 3-an jelentkeztek, így 1db helyezettünk lett. Mindhárom fejléc gyönyörű volt, de választanom kellett egyet. Ne essen pánikba itt sem, aki nem nyert! Az egyik kedvenc kategóriámba, a Legeredetibb sztori-ba 15-en jelentkeztetek, ami egy nagyon szép szám. Olvastam a blogjaitokat, és azt kell mondjam, nagyon tehetséges írókra bukkantam. A legtöbben tényleg valami EREDETIT szolgáltattok az olvasóitoknak, tehát a kategória összes nevezőjének jár egy hatalmas TAPS!!! Azonban itt is ki kellett választanom a legjobbakat. 3 helyezést osztottam ki 4 blogírónak. Első, második és harmadik helyezett lett. Az első helyezést két blog is megérdemelte tőlem. Nem tudtam dönteni köztük, így tehát holtverseny alakult ki. Különdíjat azért nem osztottam ki, mert nagyon nagyon sokan voltatok, és olyan sok jót olvastam, hogy legszívesebben mindenkinek adtam volna egy díjat. Így nem lett volna szívem kiválasztani 2-3 különdíjast. Sajnálom! De mégegyszer el kell mondjam, hogy MINDENKI EGYTŐL-EGYIG megérdemli, hogy nagyon sok olvasója legyen! Íme tehát a nyertesek:

LEGSZEBB FEJLÉC:



LEGEREDETIBB SZTORI:
3. helyezett:




2. helyezett:



1.helyezett:
 

You Might Also Like

1 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images