Frász!

2:17

március 16., 15:34, Flo-nál
Sok mesélni valóm van! Tegnap azért nem írtam már, mert szerencsétlenségemre a matektanárom felhívta anyát, és azt mondta neki, hogy én LEVELEZGETEK órán. Persze anyának próbáltam megmagyarázni, hogy ez nem volt igaz, mert levelezni órán tényleg nem szoktam. 
 - De anya, én csak a naplómat írtam! Te mondtad, hogy meg kell örökítenem az utolsó félévemet!
 - Igazad van, kicsim, tényleg ezt mondtam, de órán akkor sem szabad másra figyelned!
De ha órán nem írom le a frissen történteket, akkor később elfelejtem, és elveszik az élmény! Vagy ha nem is veszik el, elveszti az értékét, mert nem sikerül ugyanolyan jól leírnom, mint akkor, amikor történik. Szóval anya megbüntetett. Tegnap elvett téged, és csak ma adott vissza, amikor hazaértem a suliból. Sőt, még The Rockets-t sem hallgathattam, blogolni sem blogolhattam!!! Kínzás! Tegnap visszakaptam a Barátsáfüzetemet, és egyből elolvastam, miket írt Ben. Mit gondol rólam? "Csendes vagy és kedves." Oh... bárcsak igazat írt volna...:( Nem hiszem, hogy ez a véleménye... Ki a legjobb barátnője? "Az legyen titok." Hm...érdekes. Mi a beceneve? "Sony." Volt már szerelmes? "Hát, ja. Titok." ????????????????????????????? Mennyire kedvel? "Annyira, amennyire te engem!" ?????????????????????????????????? Ezen a srácon nem tudok kiigazodni... Most mi a fenét csináljak??!! 
Tegnap még kihúztuk, hogy ki legyen a "tanulópárunk" az utolsó félévre. Nem nehéz kitalálnod, hogy ki az ÉN párom. Igen, eltaláltad! BEN AZ! Ráadásul örült neki, hogy az én párom. Én jobban örültem neki, de nem mutattam ki... Nem akartam még jobban összezavarni magamat. De neki MEGINT sikerült összezavarnia. Infó után a csajokkal beszélgettem. Ben odajött, rárakta a kezét a vállamra, és ezt mondta a barátnőimnek:
 - Menjetek el a csajomtól!
Mind furcsán összenéztek, és elmentek. De nem történt semmi, mert Ben is elment... Minek csinálja velem ezt???!!!
Ma Ben adta nekem oda az Ő Barátságfüzetét!!! A Barátságfüzetét!!! Fiú, ráadásul a suli egyik legmenőbb srác,és van BARÁTSÁGFÜZETE!!! O-ké... Én voltam az első, aki kitöltötte!
Az örömöm nem tartott sokáig, mert még egy dolog bepofátlankodott az életembe: a legjobb barátnőm, Flo.
 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images