Barátságfüzet - Az enyém!

3:29

március 15., 8:30, osztályterem
IGEN! Beváltottam a saját magamnak tett ígéretemet. Amint beléptem az osztályba, és megláttam Flo-t, a kezébe nyomtam az ÉN Barátságfüzetemet. Először ijedt szemekkel nézett rám, aztán kinyitotta, belenézett. Letette a táskáját, elővett egy tollat, és már tölti is ki. Utána következhetnek a többiek. Uram atyám! Bennek hogyan adjam oda? Neki is ki KELL töltenie, hogy még több mindent megtudhassak róla. Többek között azt is, hogy mi a véleménye rólam... meg hogy volt-e már szerelmes! Fontos kérdések ezek! De hogy a fenébe kérjem meg, hogy töltse ki??!! Nem fogok odamenni hozzá, nem, nem fogom odaadni neki és azt mondani: "Szia, Ben! Légyszi töltsd ki a Barátságfüzetemet!". Egyrészt azért nem, mert...nem merem. Másszor pedig nem is biztos, hogy engem a barátjának tart. Nagyon ritkán szoktunk csak beszélgetni, és lehet,hogy rólam csupán ennyi a véleménye: "osztálytárs". Nem tudom, mit kezdjek... Azért vagyok ilyen nagy gondban, mert igazából rajtam kívül senki nem tudja, hogy odáig meg vissza vagyok Benért... És ez így a jó. Mert senki nem tudhatja meg! Még Flo sem! Nem, ő sem tudhatja meg, mert mit gondolna rólam...? Semmi esélyem nincs Bennél... Ő a legjóképűbb, legédesebb, legsportosabb...a suli legmenőbb sráca! Szerintem kizárt, hogy van olyan lány, aki nincs odáig érte. A kis alsósok is mindig odafutnak hozzá és megölelgetik. Sokan flörtölnek is vele, meg aztán soha nem megy ki az ajtón úgy, hogy ne venné körül egy csapat nőnemű lény... Én meg csak egy osztálytárs vagyok számára, aki talán "havernek" elmehet, de többnek nem. Én nem írok neki szerelmes leveleket, nem írok rá facebookon sem, se twitteren, pedig nálunk ezek a menők... Nem bókolok neki személyesen sem, sőt úgy viselkedek néha, mintha gyűlölném. Elfordítom a fejem, ha épp felém néz, nem köszönök neki minden egyes szünetben, amikor összefutunk a folyosón vagy az udvaron...Szóval elég gáz vagyok. Rajtam nincs, aki segítsen! Ez az én problémám...
Van viszont, hogy nem tudok rajta kiigazodni... Néha a hatodik érzékem azt súgja, tetszem neki, néha meg azt, hogy inkább menekülne. Ő küldözget nekem kétértelmű üzeneteket, ő a hibás! Mert amikor még "csak" tetszett nekem, volt olyan, hogy elmentünk valahova az osztállyal. Azt hiszem, moziba. Mellette volt egy hely, és amikor odanéztem, azt mondta, hogy "Gyere, neked foglaltam!". Én azt hittem, képzelődök, ezért leültem Flo mellé. Utána tényleg olyan volt, mint előtte. Nem beszéltünk egymással olyan sokat, de voltak időszakok, amikor napi rendszerességgel kerestük egymás társaságát. Akkor úgy éreztem, ő a legjobb barátom. De ez csak pár napig tartott.
És amikor azt hittem, nem lesz semmi, két órán is egymás mellé ültettek minket a tanárok. Akkor tényleg nagyon sokat dumáltunk. Még jobban megkedveltem, és úgy éreztem, nem ismertem még ennyire. És tényleg. Nem ismerem őt...Azoknak a beszélgetéseknek semmi értelmük nem volt...:(

BEN+KITTY

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images