Barátságfüzet2

7:52

március 14., 18:45, otthon a szobámban

Nos, amint kimerészkedtem Floék toaletjéből, a barátnőm azonnal rám förmedt.
  - Neked mi a fene bajod van, Kiss?
  - Nekem? Semmi... Csak utálom a nyavalyás Barátságfüzetedet!
Persze nem hitte el, hogy egyedül a nyomorék füzete idegesített fel engem. Higgyen amit akar. De esküszöm, megfogadtam, hogy ÉN is veszek egy Barátságfüzetet, és majd ő is kitöltheti! Sőt, az egész osztály! Hadd örüljenek... Be is tartottam! Amikor elindultam haza, vettem egy szép lilát. Holnap első dolgom lesz, hogy kitöltetem az osztálytársaimmal. Csak tessék!
Szóval most szerintem inkább megírom bele a kérdéseket, aztán meg a matekot is kell még tanulnom... :// Nem szép dolog.... Ki volt az a hülye, aki feltalálta a matematikát??? Ő az én legfőbb ellenségem!!! :@@@


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images