Barátságfüzet

3:04

március 14., 17:23, Flo-nál, a vécében
Mivel ma még nem kell semmit különösebben tanulni, anya elengedett Flo-hoz. Megint felidegesített. Majdnem 10 éve ismerjük egymást, de csak most jutott eszébe, hogy odaadja nekem a Barátságfüzetét azért, hogy töltsem ki.
 - Csak azért, mert ez az utolsó félévünk együtt!
Ami hazugság, mert nagy az esélye annak, hogy ugyanabba a gimiben tanulunk tovább. Igaz, hogy ő természettudományos osztályba, én meg egy "Különleges Tehetségek" nevű osztályba, de ugyanaz a suli. Tulajdonképpen nem értem, miért jelentkeztem ide. A tanáraim és anya mondták nekem, de nem tudom... szerintem én egyáltalán nem vagyok különleges tehetség. Lehet, hogy jó vagyok a blogolásban, az egész suli olvassa a "Teen Problems" című blogomat, de biztosan vannak nálam különlegesebb tehetségek is.
De azért kitöltöttem, hogy örüljön. Kértem egy másolatot is, hogy beragaszthassam ide, és mert teljesen biztos vagyok benne, nemsokára több kupac füzettel jönnek majd hozzám az osztálytársaim, hogy az övékét is töltsem ki. Így legalább egyszerűbb lesz.

Mi a neved?
Catherine Burgess, de neked csak Kitty!

Mikor születtél?
1998. január 13.

Melyik szín a kedvenced?
A lila és a kék.

Ki a legjobb barátod?
Te! :) Florence SaintClare

Melyik a kedvenc italod?
Ízesített ásványvíz.

Melyik a kedvenc ételed?
Pizza!

Melyik az a becenév, amit nem szeretsz?
Catherine, Cathy

Melyik az a becenév, amit szeretsz?
Kitty és BigRocket :)

Hol laksz?
Bradfordban.

Mi leszel, ha nagy leszel?
Elméletileg szoftverfejlesztő vagy weblapfejlesztő.

Mi a kedvenc meséd/filmed?
Shrek és a Jégkorszak, a filmem pedig Superman :)

Voltál már szerelmes?
Nem...:)

Szeretsz énekelni?
Szeretni szeretek, csak az a kérdés, hogy jó-e a hangom...

Mi a vágyad?
Az, hogy találkozok végre a srácaimmal (mind az öttel), beleraknak engem egy nagy dobozba, és elvisznek egy lakatlan szigetre, ahol feleségül vesznek engem (mind az öten), és boldogan élünk, amíg meg nem halunk!

Mit szeretsz a legjobban csinálni?
Blogolni, zenét hallgatni és rajzolni.

Szereted a The Rockets-t?
Most hülyéskedsz??!! Imádom őket! *.* <3333

Ha igen, ki a kedvenced?
Leo, Eric, Luc, Nate és Zac! Mind az öten! <3 :)

Mi a csillagjegyed?
Bak.

Mi a kedvenc állatod?
A koala *.* és a kutyus!! (saját kutyám: Pinky<333)

Mi a kedvenc virágod?
Az ibolya és az orgona, mert lilaaa!!! :D

Ki a kedvenc énekesnőd?
Talán Miley Cyrus.

Ki a kedvenc énekesed?
Olly Murs.

Ki a kedvenc színésznőd?
A Lois Lane-t megformáló színésznő :D      

Ki a kedvenc színészed?
Az összes színész, aki Supermant valaha megformálta!!!

Mit jelent számodra a "menőség" szó?
A "menőség"??!! Számomra nem jelent semmit. Én nem vagyok menő, én egy csapnivaló lúzer vagyok... Mondjuk a Supermant megformáló színészek tényleg MENŐK! :)

Mi az, amit nem bírsz másokban?
Azt nem bírom, ha valaki közönséges, felszínes, ha valaki ribanc módjára viselkedik, és ha valaki szidja a srácaimat!!!!

Mi a legrosszabb dolog a világon?
Az, ha valaki szerelmes valakibe, de nem szeretik viszont. Szörnyű...!!!

Mi a legjobb dolog a világon?
Az, ha valaki szeret valakit, és viszontszeretik!!! :)

Hiszel a lélekvándorlásban?
Még szép, hogy hiszek! Reinkarnáció márpedig létezik!

Hiszel Istenben?
Csakis egy Istenünk van, de róla senki más nem tud, csak ÉN!!! :) (Sajnálom, nem hozom közszemlére a nevét, mert sokan nem hisznek benne)

Mi az, amit nem szeretsz magadon?
Semmit. Az ég világon SEMMIT nem szeretek magamon... Olyan ronda vagyok, mintha kőműves fugázott volna... Ezért nem szeret engem SENKI...:'(((

Mik a kedvenc tantárgyaid?
Angol, spanyol, francia, rajz :)

Melyik tantárgyat utálod?
Amik hál'Istennek nincsenek ebben a félévben: biosz, földrajz, kémia, fizika.
Amik vannak, és mindig is LESZNEK sajnos: Tesi, töri, ének és a MATEK!!!! :@@@

Mi a kedvenc játékod?
A blogom :DD na, jó...meg a zombis Call of Duty-k. Imádok zombikat ölni! :D

Mi a véleményed rólam?   
Te vagy a legjobb barátnőm, mert egy édes, kedves, szép, okos lány vagy! :) <3

Mi a teljes neved?
Catherine Lynette Sarah Burgess

Mi a kedvenc könyved?
Nem is tudom... Talán a Superman-könyvek?? :DD

Mi a kedvenc weboldalad?
www.teen-problems-kiss.school.net :D (a saját blogom)

Szoktál Twitterezni?
Ha nem twittereznék, hol írnék a srácaimnak szerelmes leveleket???!! Persze, hogy szoktam :)

Ha igen, mi a Twitter neved?
@KissOfficial

Mi a szerencseszámod?
13 :) - akkor is születtem :D :$$

Vezetsz naplót?
(ne mondd el senkinek, de Igen!)
 
Most szerelmes vagy? Ha igen, kibe?
Nem vagyok szerelmes... Nem is voltam még!
 
Hol szeretnél továbbtanulni?
Egy "Különleges Tehetségek" nevű osztályban a King Arthur Liverpool Gym and College-ben! :)
  
Melyik az az ország, ahova szívesen eljutnál?
USA.
 
Mondj egy érdekes tényt magadról!
Ha ideges vagyok, rágom a körmömet. (ha ez nem volt érdekes, akkor ezt mindenképpen annak fogod találni...legalábbis viccesnek!) A ketchupot úgy iszom (!) az üvegből, mint a vizet!Imádom! *.*
 
Végül kérek egy aláírást!
Kiss from Kiss! <3 xx
     
     
 

  
  



  


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images