Hogy is kezdjem?

12:42

március 13., 16:30
Kedves Naplóm!
Áhh...nem is tudom, hogy kell egy naplóírást elkezdeni. Talán a naplóm történetével kezdjem? Vagy avval, hogy miért írok egyáltalán? Fogalmam sincs...és úgy meg végképp nem tudok gondolkozni, hogy az öcsém, Alex folyton itt sündörög mögöttem, lesi, mit csinálok, és kérdezgeti, hogy "Hé, Kitty, te mióta írsz naplót? Milyen szaftos kis titkaid vannak?". 1. Nem én találtam ki, hogy naplót fogok vezetni, hanem anya, akit nem érdekel, hogy én inkább a saját blogommal törődöm. Ő vette nekem, a kezembe nyomta, és megfenyegetett, hogy ha nem írom, akkor a saját életemet cseszem el vele. Mert ez az utolsó félévem az általánosban, utána kezdődik a nagybetűs ÉLET, a gimis évek, és meg kell örökítenem minden pillanatomat, hogy később vissza tudjak tekinteni. Szerintem...felesleges...de mindegy. Örüljön anya! :) 2. Nekem...nincsenek titkaim. Mindent megosztok a legjobb barátaimmal, és azokkal is, akik nem a legjobbak. Én nyitott vagyok mindenkinek. Jó...igaz, hogy egyetlen egy mégis csak akad...de azt senki nem tudja az ég világon, csak én! Na, meg most már "Te" is... Úgysem fog más elolvasni... Szóval, van egy srác az osztályban, akit nem tudok hová tenni. Nagyon szerelmes vagyok belé már első óta, de ő kétértelmű üzenetekkel dobál engem. Ben Petersson. Majd számolok be részletesebb infókkal is.
Szóval akkor megoldottam a saját gondomat :) Elkezdtelek írni téged. Egyébként Kitty Burgess vagyok, egy kis városban élek Bradfordban az öcsémmel és édesanyámmal. A szüleim az öcsém születése előtt már nem voltak együtt...amikor én 5 éves voltam, elváltak. De azért szoktam látni apát. Kéthetente megyünk hozzá látogatóba, nem lakik messze. Már van egy új felesége, Kate, akit nagyon szeretek. Tehát...ö...oké. Kezdésnek elég is lesz :) Most inkább megyek, és tanulom a matekot, mert holnap írunk belőle. A matek pedig nem az erősségem! Igaz, hogy belőle is 5-ös vagyok, de akkor sem értem!! A legtöbb dolgozatom 3-as vagy 2-es lett...még én sem értem, hogy lettem belőle 5-ös... Lényegtelen.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Follow on Bloglovin

Flickr Images